توجه: هزینه ثبت نام کارگاهها برای دانشجویان در صورت ارسال مدارک دانشجویی مشمول 30% تخفیف و برای دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر مشمول 50% تخفیف خواهد بود.
چکیده: محبوبیت شبکههای اجتماعی در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است. شبکه های اجتماعی خدمات و سودمندیهای فراوانی را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند و محتواهایی را که نشاندهندهی علاقه مندیها و عقاید آنهاست در شبکههای اجتماعی ببینند یا منتشر نمایند. امروزه مطالعه و تحلیل ترافیک وب و محتوای شبکه های اجتماعی، به عنوان ابزار قدرتمندی برای استخراج الگوهای رفتاری کاربران، پیشبینی روندها و علاقهمندیهای آتی کاربران به شمار میرود. از سوی دیگر، با توجه به میزان نفوذ بالای شبکههای اجتماعی در میان کاربران فضای سایبری، با انجام تحلیلهای مختلف از قبیل تحلیل احساسات، شناخت کانون فعالیتها، شناسایی موضوعات داغ و روند علاقه کاربران، فرصت های بالقوه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی زیادی فراهم می شود. در این کارگاه، پس از معرفی لایه های هوش تجاری، فعالیتهای مورد نیاز برای شناخت ذائقهی کاربران در فضای سایبری به صورت هوشمند در قالب یک سامانهی عملیاتی و چالشهای طراحی و توسعهی آن تشریح خواهد شد. برای این منظور، کاربرد مدلهای یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در پردازش زبان طبیعی، طبقهبندی محتوا، تحلیل احساسات و پیشبینی و همچنین تحلیلهای شبکه (روش های تشخیص اینفلوئنسرها و جوامع کاربران) ارائه میگردد. ---------------------------------------------------------------------------------- اهداف کارگاه:
---------------------------------------------------------------------------------- سرفصل مطالب:
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد . طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار ( ویرایش 10.0.4)